Lördag

Imorse vaknade jag runt 10 men låg i sängen en lång stund och kollade på julkalendern och instagram osv :) HAHA ja..jag är 16 år och kollar på julkalender men aa. Det är skitmysigt ju. Dock är den inte så bra i år men det duger för att få julstämmning. 
Gick upp ur sängen halv 1 och åt frukost och började klä på mig och så. Sen åkte jag,Julia och pappa till Farsta Centrum och köpte lite julklappar.
Åt på Donken också GOTT!
 
Just nu sitter jag hemma hos Linnea, familjen är på middag här. Vi har ätit jätte god mat. Bacon lindad kyckling med risotto och snart blir det efterrätt. Mums.
Ikväll/snart kommer det nog en lite rolig video upp här på bloggen så håll utkik!
 
Bloggar om gårdagen imorgon PUSS!
 
Liten del av dagens outfit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback