Jullov!!

Wooho! Idag fick jag jullov :D 
Vaknade rätt tidigt idag och klev upp direkt (första gången på år). Var jätte taggad för att gå till skolan då vi bara skulle samlas och sen få jullov typ :)
Först skulle alla i min linje samlas i aulan, där spelade lärarna upp lite julmusik, tävlingar mm. Var rätt kul faktiskt! 
Efter aulan gick vi och hämtade pepparkakor och typ chips hehe, sen ner till matsalen.
Där hade hela skolan samlats för att rektorn skulle hålla ett tal typ..han pratade i 40 min TRÅKIGT hehe. Men sen var det lite uppträdanden och sånt ;)
 
Fick mitt jullov vid 11 tidien och sa hejdå till klassen och åkte sedan med Jennifer till BVC. 
För er som inte vet var det är så är det nån slags vårdcentral för barn. Eller asså man går dit och kollar hur mycket bebisar har växt och så. Vi mötte upp Jessika där eftersom det var lilla Filip (jessikas son) som undersöktes.
 
Sen åkte vi hem till henne för att hämta barnvagnen och sen började dagens planer :)
Vi åkte in till stan, jag, Jessika och Jennifer + lilla Filip :)
Där åt vi lunch på en thai restaurang. Det var skitmysigt hehe Filip behövde äta mitt i så vi hjälpes åt och skickade runt honom runt bordet hehe. (låter skit skumt..) 
Sen efter lunchen gick vi runt lite i gallerian och på hemvägen köpte vi 2 munkar var. Gott!
Stannade i Haninge Centrum också, vet inte riktigt vad vi gjorde där? Matade typ bara Filip.
 
Riktigt mysig dag!
 
 
 
     
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback