17/12

Hej alla söta människor! 
Idag hade jag återigen en slapp skoldag, hade svenska där jag satt vid en data och snackade med min grupp och några elever som ska börja i gymnasiet nästa år. 
Sen hade vi låång rast och då gick jag till gymmet i skolan med Emma, Nicole och dem där eleverna och kollade på när grabbsen gymmade hehe :)
Spanskan blev sista lektionen och på den gjorde vi typ inget -.- Engelskan som egentligen var sista lektionen blev inställd så jag slutade tidigt. 
 
Åkte till Farsta Centrum där jag gick runt i typ 1 och en halv timme och glodde runt i affärer. Köpte en julklapp till pappa som seriöst väger flera kilo.
Sen mötte jag upp Jennifer och vi åkte in till stan. 
Jag köpte ett par byxor (nästa inlägg) av en tjej och sen åt vi på donken och kollade i lite fler affärer.
Min arm höll på att dö eftersom den där jävla påsen var så tung.. 
 
Men nu sitter jag hemma och väntar på att middagen ska bli klar, ska ta och göra några inlägg till sen sova lite? 
 
PUSS!
 
Följ min instagram @anngelicas
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback