Gårdagen och dagen!

Hej bloggen! Jag vet att uppdateringen har varit dålig men jag har inte haft tillgång.
Gårdagen kortfattad:
Igår vid 17 gick jag till Emelie (granne typ) hehe för att sova där :) Hon överaskade mig med 3 rätters middag och pressent! :) Jätte snällt! Jag fyller ju år på söndag så det var som en födelsedags middag i förskott typ ;) 
Det var skita gott och vi hade en trevlig kväll! Chattroulett, mat, ljus, vattenmelonsdricka (typ nån läsk grej i en urgröpt vattenmelon) ;) NICE! 
Sov på en dubbelsängs madrass och hade det allmänt chill! ;)
 
Dagen kortfattad:
Vi vaknade och fixade oss lite sen drog jag hem och bytte om till shorts och åt frukost. Sen drog vi till stan för lite shopping :) Men ingen av oss var shoppingsugna och ingen hittade något REKORD! Men jag tänkte ändå inte shoppa loss eftersom jag önslar mig kläder och en Hollister spray osv :) 
Vi kom hem runt 16/17 ? efter att åkt fel HAHAH! 
 
Nu sitter jag framför youtube och chillar galet, dissade Paradise med syrran för yputube (hur kan jag?) jaja PUSS!
Första pressenten för i år ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback