Dagen

Vaknade faktiskt rätt tidigt idag ,runt 10? ;) Tror jag iallafall! Eftersm det var sol ute så gick ja och la mig ute en stund :)
Efter ett tag blev jag rastlös och ringde Linnea, vi kom överrens att cykla till raman (standard) ;)
 
Efter en rätt lång väntan (haha) cyklade jag ner till Linnea och vidare till Raman :) Vi badade trotts att vädret inte var på topp. Blåste och var mulet, men solen kom tillslut lagom till att gå där ifrån ;)
 
Sen cyklade vi hem till Linnea för tt hämta pengar och sen drog vi till Mini golfen! Första gången för i år för mig! ;) Linnea blev lite sur AHAHAHA! ;) Så hon skrev 7 på alla sina poäng så då vann ju jag ;) Hehe vilken match! (menart)
 
Sen direkt efter golfen tog vi cyklarna till Maxi och köpte godis mmm.. gott! Åkte hem direkt efter det..
 
Så nu sitter vi hemma hos mig och jag håller på att "städa"/blogga :) Har bara damsugningen kvar!
 
PUSS!
Godis! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback