Dagen

Hej!
Idag runt 13 åkte jag hem till Linnea för att sedan åka och leta skal till mobilerna :)
Men innan det visade hon mig lite appar till min nya Iphone och då fick vi syn på ett erbjudande på Ben&Jerry's. Appen heter Rabble (tror jag) och den ger dig en massa erbjudande denna gång 20:- rabatt på B&J ;)! Den e gratis!!As nice :)
 
Så vi åkte till Ica Maxi och köpte våran glass. Funkade först inte då vi inta hade fyllt i vart vi var ;) Hehe koplicerat, men tillslut fick vi varsin B&J för 30:- st!
 
Efter Maxi åkte vi hem till Linnea igen för att ata glassarna men de var helt smälta så det blev fysen för deras del ;)
 
Istället åkte vi till Coop för att byta buss till Truckvägen (länna). Bussen skulle gåom 10 min från Coop så vi KUTADE till Mc Donalds och köpte cheesburgare att äta på bussen.
När vi kom fram gick vi först till MediaMarket, men hittade inget skal vi fastnade för (eller det var mest Linnea som skulle köpa men jag kolade också lite). Så vi gick vidare till Elgiganen och fler affärer i Länna.
Vi hittade inget fint så då åkte vi direkt till Handen C där vi också kollade på skal.
 
Efter letande i nästan ALLA butiker fastnade vi inte för nått!
På väg till bussen köpte vi varsin STOR Slash för endast 5:- !! Billigt.
 
När vi kom hem till Linnea åt vi glass kollade lite på Os, åt middag och gick sedan ut i regnet för att fota (bilderna nedan) Blev inte så lyckat men men ;)
 
Bestämmde runt 21 att jag skulle sova här så det var bara att hämta grejer och tillbaka hit :)
 
Snart ska vi äta Ben&Jerry's har fortfarande kvar. Och kolla på film?
PUSS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback