Härligt väder!

Sommarkänslor!
Åhh vad glad jag har varit idag (tills nu för jag måste skriva om mitt inlägg eftersom det försvann) Hehe. Nej men det har varit så skönt ute! :)
Gick ut på rasten med tjejorna utan jacka osv :) Sen bestämmde vi att vi skulle sola solarium efter skolan men så blev det inte. Eftersom det var så soligt ute så an man ju liksom njuta av riktiga solen ;)
Så jag och Emelie satt på min inglasade altan i hettan (vi drog upp dörrarna) och solade magen och armarna ;)
Skönt!
Sen nu på kvällen gick vi ut och jag åkte skateboard i solglasögon SOMMAR! :)
-
Men nu ska jag kolla runt lite på datan. Hörs senare.
-
Har svarat på frågestunden (de flesta) i 2 videoinlägg så håll utkik ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback