Svar på frågestunden!

Sally (facebook) - Vad tycker du om mig? helt ärligt haha kommer inte på någon annan fråga :-D
Svar: Jag känner inte dig min du verkar vara en snäll tjej och du är skit fin! :)

Agnes - Hej! Skulle du kunna skicka länken där du tog modellbilderna? Det skulle vara jättegulligt! De var jättefina på dig! Kram Agnes!
Svar: Tack så mycket! :) http://modelhouse.se/

Sanna - Hej A!
Skulle vilja ha några av de där studiobilderna på dig, fiiina!
Vad har ni matat Tindra med på sista tiden, hon har blivit så stor!
Svar: Tack faster! :) Ja du kan kopiera och spara dem på datan om du vill eller så kan du få låna hela skivan och spara alla 96 bilder ;) Har tyvärr inga riktiga foton utan finns bara på datan :)
HAHA hon har faktisk en rätt ny mat och får lite mer men hon växer så det knakar ;)

Jessika -
1. Gillar du någon just nu ? :) isf vem ? :)
2. Vem hatar du mest i klassen ? 
3. Vem gillar du mest i klassen ? :)
4. Vad är det bästa du vet ? :)
5. Vad hatar du mest av allt ? :)
6. Vem av alla lärare i våran skola hatar du mest ? :)
Svar:
1. Klart jag gillar folk men antar att du menar boys? Vet inte riktigt, kanske :)
2. ................
3. Det borde du veta! :) Emelie är ju min bestis från dagis men det finns många jag gillar <3
4. Familj,vänner.Tindra,lov,resor mm :)
5.Dig! HaHa nej! typ krig och mord? och SKOLAN!
6. Gissa 3 gånger...

Hanna - Vilken skola går du i? 
Vilken är din favorit klädaffär? :)
Svar: Jag går i Söderbymalmsskolan.
Jag har ingen favorit affär. Men HM hhar ju mycket fina kläder mm så det är en av mina favoriter. Sen gillar jag de lite mer udda där inte alla har samma kläder ifrån :)

No name - Vem gillar du mest av dina vänner, du får BARA välja en person?
Säg en hemlighet om dig!
Hr bra tycker du du sjunger från en skala 1-10?
Vad tror du att dina vänner kommer bli när dem blir stora, nämn minst 5 vänner/jobb?
Vad är det värsta du vet?
Favoritlåtar?
Favoritfärg?
Svar: Jag älskar alla mina vänner ♥
Kommer inte på nån vänta jag tänker.... Jag blir skiträdd om jag hör ljud på nätterna som när jag bodde i lägenheten kunde jag inbilda mig att det var en tjuv innen i den? HAHA kom inte på nån riktig HEMLIS just nu men men.
Asså jag kan inte säga hur bra jag sjunger. Har inte så bra självförtroende så har ingen aning ;)
Skit mycket jag inte svarar på känner jag men jag vill inte vara tskig , eller asså folk kanske blir sårade? :/ Det är svårt!
Det värsta jag vet är som sagt i tidigare svar krig,mord,skolan och mer.
Wow favoritlåtar. Det finns många men älskar ju mina Rihanna låtar, what are words mm :)
Min favorit färg har alltid varit och kommer alltid vara GUL! :)

Elin (Denna fråga var inte på frågestunden men tar den nu iallafall) -
HEJ! 
tänkte fråga dig en sak, 
jag är riktigt sugen på att åka utomlands men vet inte vilket land som hade varit bäst nu vid denna årstiden!? 
Vad hade du helst valt? 

Spanien 
Grekland 
New york 

skulle vara riktigt tacksam!
Svar: Svårt! :) Det beror ju på vad du vill uppleva. Vill du ha värme skulle jag valt Grekland eller Spanien. Men New York är ju nice med alla skyskrapor osv.
Det beror helt enkelt på vad du söker :)

Det var alla svar jag kunde ge på era frågor hoppas de dög! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback