Lista!

VEM

Vem är i rummet med dig? Julia och Tindra :)
Vem fick du senaste sms av? Mamma.
Vem tänker du på nu? Kompisar. Linnea F i Spanien, Linnea S som var länge sen vi sågs, Emelie oh Nennie ;)
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma och tackade för grejerna jag och Julia fick av henne :)
Vems hus var du senast i? Förutom mitt eget, Emelies igår kväll :)                                                                                           Vem önskar du var med dig nu? Linnea kanske? Vem är din favoritsläkting? Alla ! :)

VAR

Var är din mobiltelefon? På vardagsrumsbordet brevid datan.
Var handlar du mest? Typ H&M Var fick du tag på tröjan du har på dig? HAHAHA! Pyamas T.shirt. Jag gick på scouterna när jag var mindere och fick den där ;) HAHA! Var åkte du senast bil? Hem från ICA MAXI igår med Emelie och Mamma.

VAD

Vad åt du senast? Godis och tuggummmi.
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Blåa jeans
Vad är den närmaste saken som är blå? Mina byxor ;)
Vad har du på fötterna? Svarta NewBody strumpor.
Vad är din favorit färg? Gul! Har alltid varit kommer alltid att vara. Inte på kläder men i helhet :).
Vilken film såg du senast? Minns inte :)
Vad hör du just nu? Tv:n och datan ;)

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja?
Hånglat på en bio? Nej. Hånglat i skogen? Nope. Tyckt att din kusin är het? Nej! Jag har bara 3 kusiner varav bara en är kille. Jag träffar aldrig honom och vet inte hur han ser ut. Alla är vuxna. Sovit naken? När jag var liten? Kört över hastighetengränsen?Med cykeln eller? HAHA nej. Målat om ditt rum? Ja! Dansat framför en spegel? Haha. Alldeles för många gånger.                                                                                                            Fått hicka? Finns det människor på jorden som aldrig haft hicka?                                                                                              Dumpat någon? Typ ;) Stulit pengar från en kompis? Nej.Skulle aldrig ens få tanken!                                                                                                      Hoppat i en bil med folk du just har träffat? ? Varit i slagsmål? Inte direkt. Smugit ur ditt hus? Typ inte men jag ry,de när jag var liten hahaha! Spreng runt huset och sen satt jag i porten ;) Haft känslor för någon som inte känt desamma? Inte vet jag? Hånglat med en främling? Ja... nej Älskar eller saknar någon nu? Ja det är klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback