Jag lovade på Fb!

Jag lovade på Facebook att om statistiken var högre än igår så skulle jag göra ett inlägg om tio saker ni kanske inte visste om mig och eftersom statistiken är högre så kommer det här:

- Jag har lätt för att få ångest över tex skolan :( Det är en egenskap jag inte vill ha!
- Jag kallades Lillan ganskalänge när jag var liten ( asså bebis )
- Jag har uppträdit för hela skolan sedan 2:an :)
- Jag var mörkrädd förut men inte så mycket längre.
- Jag blir alltid yr när jag e hungrig, jobbigt!
- Jag ska få tandställning i slutet av Augusti.
- Jag är kvarts finsk.
- Jag älskar inrednig. Älskar att möblera om i rummet ofta!
- Jag har linser.
- Jag hade världens bästa kanin Stumpen förut. Han var världens snällaste kanin, älskade att bli klappad och mysa. RIP!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback