Fredagens planer.

Hoppas ni ser vad det står!
Ikväll ska min familj förutom Julia åka till Louise och Linnea och fira midsommar med deras familj pluss Zackys och Andreas familj. I L och L s familj ingår: Louise, Linnea, Elisabeth, Johan och Linneas kanin Dumle. Dem som ska med från Z och A s familj är: Zacky, Andreas, Kendra, Sylvria, Magnus och deras hund Casper (golden).
Och från min familj är det: jag, mamma, pappa och Tindra som ska träffa en hund för förstsa gången.
Lite konstig förklaring! Kanske tar lite bilder under kvällen och kan kanske låna Linneas dator under kvällen annars får ni vänta tills jag kommer hem eller imorgon.
Kommer fler inlägg innan jag åker i allafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback