Fel på comhem!

Comhem har legat nere hela dagen. Vet inte varför men har varit något tekniskt problem tror jag. Skit irriterande när man ska gå in och blogga och så funkar inte internett!! Inte TV:n heller. Jag skulle ringa till Emelie och fråga om vi skulle åka till Grönan men då funkade inte tellefonerna heller. Och så hade hon mobilen avstängd? Då cyklade jag och plinga på då sov hon! Haha :/ Har alltså inte kunnat åka till Grönan i det perfecta vädret eftersom jag inte fått tag på henne!
Idag hade vi Sanna(min ena faster) och farfar här. Vi fikade skit mycket gott och satt och prata. Vädret är bra nu så ska väll gå ut och sätta mig i solen lite.


Har inte kunnat blogga på grund av felet!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback