Slagga hos Linnea.

Linnea, Linnea och Linnea igen!
Nu sitter jag framför Linneas dator, ska sova HAHAH!
här inatt :) Trevligt! ;)
Nu ska jag berätta lite kort om den galna kvällen:
Jag cyklade och mötte Linnea unigefär vid åtta. Sedan cyklade vi ner till ICA MAXI för att köpa glassen calippo shots. Kommer en diss senare och ni kanske kan gissa vad jag ska dissa?
I allafall, efter vi köpt glassen satte vi oss vid ruschekanorna och åt dom. Sen hade vi lite skoj där bland alla små barn....fast det var tomt ;)
Efter en stund gick vi in på ICA MAXI igen för att kolla runt lite. Då trodde vi att klockan var halv tio men den var igentligen tio. (De stänger 10) Så vi gick där inne och tyckte det vsr lite öde och så men vi la inte märke till det.
Sen efter en halvtimme kommer det en man från ingenstans och bara: vad gör ni här? Vi ba: Va? Han ba: Ja, vi tänge för en halvtimma sedan. Oj.... PINSAMT! När vi skulle gå ut stod alla som jobbade på MAXI samlade och han som hittade oss ba: Kolla vad jag hittade. Pinit igen! Sen när vi skulle ut ut så hade dem låst allting, så han fick låsa upp 6 lås!
HAHAHA!
Nu kommer bilder:








BOMB!!




Scary!! En mörk ruschkana.


Ööööde?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback