Hemma från stan.

Är hemma nu. Jag och suster Julia var i stan hela dagen. Först kollade vi runt i lite affärer och Julia köpte ett smycke med ett kors till sin nya navelpercing. Jag hittade ingaet men var inte ute efter att shoppa. När vi sedan vid tre skulle åka till sushi buffen var det stängt:/ Så vi åkte till en Mongoliskrestaurang vid TC. Där var det också buffe fast inte så mycket sushi men jag blev proppmätt :). Efter det drog vi till mammas jobb och hämtade Tindra. Asså Tindra var med mamma på jobbet idag. Sen åkte jag, Julia och Tindra hem medans mamma stannade kvar och jobbade.
Vet ni vad Tindra hade gjort? Hon hade bildit sönder mammas data sladd så att datan inte funkade ;) Hahaha!
Bloggar mer sen!


Slumpad bild från början av sommaren ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback