Hemma från Gröna Lund!

Är hemma nu blev bara en kortis på grönan idag. Jag var där med Jessika som går i min klass :)
Det första vi gjorde när vi kom dit var att gå till barnsidan hahaha! Vet inte varför men vi ville åka lyktan ;) Sen blev det lite karusell som var skittråkig och Pettsson och Findus huset HAHAHA! Fan vad tråkigt barnan måste ha! Sen blev det lite regälare attraktioner. Vi började med Insane för kötiden var typ bara 15 min (rekord). Asså Insane är lungt min favorit så jävla BÄÄST!
Sen gick vi runt och åkte lite olika saker. Det vi åkte var: Insane,exreme,barngrejerna,pop-expressen,Jetline. Inte så mycket men men. Sen tog vi varsin kulglass med 3 kulor i bägare för er som vill veta ;)
Vi skulle ha gått spökhuset innan vi drog men Jessika banga ;)
När vi skulle hem var det en tant som ramlade på gatan. Asså vid båten. Hon låg helt still men det gick typ bra för när vi fråga om vi skulle ringa ambulanse å sa dem som var släkt med henne att det var lungt. Så jävla läskigt!
Här kommer lite bilder. Kommer mer senare om Jessika lägger upp sina? :
Påväg dit.
Grönan!
Har man tråkigt så har man.
Guldåkband woohhoo!
Hahaha Pettsson och Findus huset ;)
Nått skepp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback