Bilder!

Kom nyss hem från Dalarö. Först mötte Linnea upp mig vid parkeringen till Schwetzerbadet och sen gick vi till den stranden som har en lång brygga. Vi hoppade i vattnet direkt och det var ISKALLT! Nej men jo men nästan, det var kallt i allafall. Linnea tyckte det var varmt men hon e van det var liksom första gången i år som jag badade i havet. Efter badet satt vi på bryggan och pratade och fick väll lite sol på oss. Vi stekte inte för efter en liten stund gick vi till minigolfen och köppte godis hos Linneas kompis Jennifer.
Sen blev det jättevarmt så vi badade igen och denna gång var jag i ett tag. Vi torkade och böt om och sen tog vi bussen till Linneas stall. Framme vid stallet så red Linnea medans jag tog kort. Blev en del fina som kommer här under :)
Sen skyndade vi oss den långa vägen till bussen för min och Linneas buss skulle komma 26. Sen när jag kommer til busshållsplattsen går den inte förs 58 och bara en gång i timmen. Linneas buss kom och jag ringde till pappa som var snäll att hämta mig.
Jag stod och vänta i typ 10 min sen kom han.
Det har varit fint väder hela dagen vid Dalarö men ibland var det lite kallt ;)
Här kommer bilder, tyvärr inte i ordning:


Minigolfen.


Linneas skor ;)
Ute i ingenstanns när jag vänta på pappa.
Linnea och Seeba.
Vid minigolfen.
Bryggan ;)
Linnea och heestän :)
Ähh vadfan är det där nere i vänstra hörnet?
Har jag fått färg? :)
Spegel och ful nagel ;)
Vatten!!!! ...
Här kommer Pippi Långstrump.. :)
Haha wtf en bill :O Ähh normal jag e? ;)
Från bryggan.
En STOR applåd till er som läste allt och kollade på alla bilder. Det här tog långtid asså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback