Sover hos Linnea.....igen ;)

Jag skrev ju tidigare idag att jag skulle ha gäster :) Linnea, Louise och deras familj. Innan maten lärde jag Linnea att spela Califonia King Bed ;) Hann inte göra nått speciellt eftersom maten snart var klar :)
Middan var god. Grillad oxfile med potäter och beasås :) Efter middagen gick jag, Linnea och Louise till den där beroende framkallande studsmattan och hoppade lite :)
När vi kom tillbaka vid halv 11 blev det lite snacks och vattenmelon :)
Eftersom deras mamma jobbar så skulle dem hem ganska tidigt så då kom jag på att jag kunde sova hos dem :)
Så jag packade lite snabbt och sen drog vi hem till dem :)

Bloggar inge mer idag men imorgon kommer uppdatering :)


Den ända som blev ganska bra ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback