Sorry!

Jag vet att jag inte bloggade nått igår. Skolan har ju börjat och så. Men jag bloggar idag istället :)
Idag började jag klockan 09:00. Vi hade ingen vanlig skoldag typ snackade lite i klassen och sen gjorde vi en mattediagnos (rätt svår).  Idag fick vi våra skåpsnycklar och det har alltid varit så att 8:or och 9:or har överskåp och 6:or och 7:or underskåp. Men förra året när jag gick i åttan så fick inte hela klassen överskåp och jag fick såklart UNDERSKÅP då :/ Sen i år i nian liksom så får jag UNDERSKÅP IGEN!!!! Damp!! Seriöst jag är så jävla irriterad över att jag aldrig har haft över och så får jag inte det nu heller :(
Sen vid 12:00 hade vi typ olika stationer för alla nior i gympasalen. Det var helt ok men inget mer ;) Innan vi gick hem fick vi varsin glass, men eftersom jag är sååå klumpig så tappade jag den på marken ;) HAHA!
Snart kommer Julia hem med Tindra och då får vi se vad jag hittar på. Kommer ett till inlägg inom kort och sen kommer bildbom nummer 2 från Gotland, kommer även ett special inlägg senare :)
Ett år gammal :) Jag i brunt, Emlie i blont :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback