Pressenter!

Japp idag fyller jag 15 år och har redan väckts av familjen. Eller nej jag hade legat vaken sen halv 8-.- ;)
Här kommer bilder på alla mina pressenter! (Förlåt för suddiga bilder!)
En ljusrosa tröja. En randig tröja (den ena armen är pösig) Snyggare på så kan vis bild sen.
Ljusgrå poncho aktig tröja. Tjocktröja (bytas, för stor)
Haha på penseln står det renovering av rummet! Örhängen,300 kr,solglasögon,armband,trosor,trepack trosor. (3 packet ska bytas till andra)
Nagellack tunn pensel. Fick ett paket till med orange,gul och lila men jag ska lämna tillbaka dem för att jag vill se om jag änns kan måla med sånna ;)
Jag är glad över pressenterna och btw: Jag hatar att lägga ut bilder på trosor men men ;)

Kommentarer
Sara säger:

Sv: GRATTIS!

Jaa allt tillsammans med både kläder och alla skönhetssaker blev kanske mellan 800-1000 Kr :)

2011-08-05 | 13:36:51
Bloggadress: http://alwayssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback