De två senaste dagarna.

Igår var vi vid något raukställe. Raukar är typ stenar som är konstiga HAHA! ;) Bild kommer till er som inte fattar ;)
Innan vi kom dit regnade det men sen blev det bättre väder. Till lunch grillade vi korv. Det var skitfint där faktiskt. Har tagit massor av bilder men har somsagt inte med mig sladden, så bilderna kommer när jag kommer hem.
Haha jag klättrade upp på typ den högsta rauken och sen kom jag typ inte ner ;)
Precis innan vi skulle hem mötte vi Maja /har gått i mitt fotbollslag och innebandylag) och hennes familj :)
Idag har vi inte gjort så mycket, varit hemma här vid sugan/huset och chillat lite, studdsat på studsmattan mm. Sen innan middan drig vi ner till vattnet och åkte gummobåt ;)
Men nu ska jag kolla på tv :)
Raukar.

Kommentarer
matilda säger:

Vilken fin blogg du har där! Lust att följa varandra via bloglovin?:) kram

2011-08-14 | 09:30:10
Bloggadress: http://tildagrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback