Dagen på Gotland.

Internet funkar som ni kanske ser så här kommer lite om dagen.
Vi gick upp vid 5:30 på morgonen! Båten gick halv 8. På båten fanns det inte så mycket att göra, vi åt lite frukost och kollade runt lite. Tindra var jätte duktig hela båtresan. Båten kom fram typ kavert i 11 på dagen/morgonen så vi kom hit till huset unigefär runt 12. Vi handlade lite på vägen också ;)
När vi kom fram började jag med att hoppa studdsmatta :D Sen packade vi in lite och åt lunch. Efter maten drog jag,Linnea och Julia ner till havet och badade :)
Sen hoppade vi lite studsmatta och jag har självklart lärt mig lite nya trix! ;) HaHa!
Men nu är allt klart för natten eller i min,Julias och Linneas lilla stuga :) Bäddat och så. Nu ska jag äta lite chips och kolla på tv med Julia och Linnea.
ÄLSKAR DET HÄR STÄLLET ASSÅ ;)
Vi hörs mer imorgon och kanske mer ikväll!
Ingen bild idag men imorgon lovar jag!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback