Boda Borg Visby.

idag var jag, Julia och Linnea på boda borg utanför visby :) Skitkul! Fast mindre än dom jag har vart på förut (15 olika banor) men det var kul ändå :)
Vissa banor var typ konstiga och man fattade ingenting på vissa. Men vi klarade typ 8 st! WOOHHPP!!! Nej skoja haha! Eller asså vi klarade typ åtta men det är väl inte så jätte bra? ;)
Vi hade kul iallafall och till lunch åt vi taco buffe :)
Imorgon fuller Mamma år men jag säger inta vad vi har köpt ifall hon ser eller nått ;) Sen på kvällen bli det kräftor :D Happy face, ÄLSKAR KRÄFTOR!!! :)
Men nu måste jag gå, ska till stora stugan och fixa te sen blire Paradise Hotel Danmark :) Så vi får se om "akward turtle" åker ut? Asså det är en tjej som säger så hela tiden ;) HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback